EFTERLÄNGTAD HELG

Är så skönt att äntligen vara hemma å bara vara.
Att slippa tänka på allt vad praktik innebär.
Matlådor, tidiga morgonar och dåligt väder...
Men som tur är så ska jag få åka upp till Sälen på måndag, blir nog skoj!

Kommer att renovera fjällstugor (montera upp nya kök, mm.)

Igår tog jag mig en ridtur på Garpur.
Gick inte riktigt som väntat...
Överskottsenergi och osäkerhet är inte den bästa blandningen.
Som tur va så satt jag kvar, vilket var det viktigaste.
Jag hoppas verkligen att han ändrar sig snart och tar sin andra chans här i livet.
Annars kan vi tyvärr inte hjälpa honom, den svarta....

Världens vackraste häst om ni frågar mig...

Förövrigt så är det julmrknad idag här i byn.
Eftersom Kongur är halt så blev ponnyridningen instäld.
Otroligt trist tycker jag, ingen julmarknad utan hästar!
Men men, är väl bara att gilla läget och äta en jultallrik med mor å far istället :)
//aGGG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0