UPPE I SADELN IGEN!

Blev en efterlängtad ridtur med Kongur idag.
På svaga ben efter förkylningen hoppade jag upp.
Eftersom det var mer än en vecka sen sist så hade jag inga större krav.
Började med lite lösgörande för att få honom mjuk bara.
Försökte tänka lite extra på min sits eftersom jag ofta lutar iväg lite lätt.
Framförallt i skänkelvikningar, öppna å slutna.
Lekte lite med vikten i sadeln som Styrmir sagt åt mig att träna på.
Gick faktiskt riktigt bra och Kongur skötte sig som vanligt exemplariskt.

Ja jäklar, mycket att tänka på!
Tur man rider i skogen så ingen behöver se en ;)


Så skönt att komma ut och rensa huvudet lite, både från förkylning och tankar!
Kongur är helt klart den bästa medicinen för mig :)

//aGGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0