LEVER MIN DRÖM

I helgen då jag var ute med Kongur så slog det mig, hur jäkla bra jag har det.
När jag var liten och började rida drömde jag om en egen, helst svart, islandshäst.
Jag kunde fantisera i timmar om hur jag och den där hästen skulle tölta fram på byns grusvägar.
Att åka till stallet i snöstorm eller solsken spelar ingen roll,ja skulle göra allt för min fyrbenta vän.
Och nu, en sisådär tio år senare, har min dröm helt plötsligt gått i uppfyllelse!
Mona och Kongur har gjort det hela möjligt för mig och det är jag så glad för :)


både i snöstorm...


och solsken töltar vi på, jag och Kongur... :)

Däremot så har jag ingen egen islandshäst, ännu.
Men den dagen kommer, var så säker!
//aGGG







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0