SOV GOTT, FARFAR

Det kommer en dag då krafterna tar slut.
Ingen lever för alltid, men det är så svårt att förstå.
Att det är livets gång.
Jag saknar dig så, käraste Farfar.
Allting gick så fort, då du somnade in.
Men du hade väll bråttom till Farmor, såklart.
 
Vila i frid världens finaste Farfar och Farmor...
 
Så mycket fina minnen det finns.... Bilden ovan, är tagen i år på julafton.
Miranda hade smaksatt en egen snapps som farfar prångt skulle provsmaka.
Efter ett antal roliga miner kommer omdömet:
-"Nej men fy fan dra åt helvete de va då de värsta jag varit med om!!!"
 
Så mycket glädje du spred runt dig, här hemma i byn.
Du var dessutom snäll mot allt å alla.
Men en sak vill jag att du ska veta.
Jag är stolt över att vara ditt barnbarn, Farfar.
//aGGG
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0