PASSION FÖR MAT

Har under den senaste tiden insett hur otroligt kul det är med mat.
Beror nog till största del på att jag nu inte bor hemma längre inte och får maten serverad.
Men även insperationen från tvprogrammet mästerkockar har nog också gett sitt.
Förut verkligen hatade jag att laga mat, eftersom jag var rädd att göra fel och misslyckas.
Men det är väll så, man måste få prova på nytt, misslyckas, göra om och göra rätt.
Det blir oftast bäst då har jag märkt!


bild från Google.
Igår blev det något liknande bilden här ovanför, de vill säga gratinerade tomater i ugn.
Ikväll tänkte jag prova på något helt nytt igen, "blue cheese pasta".
Spännande, hoppas det blir lika gott!

//aGGG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0