BRA HELG!

I lördags bar det först av till Borlänge på hundträning.
Qaxa skötte sig bra som vanligt och det blev många skratt längs vägen.
Tack kära systeryster att jag får följa med :)

Miranda å Qaxa in action :) Här går vi ett spår i Kräggbersskogen.

Hoppade sen av i vika, duschade och umgicks lite svärföräldrarna.
På kvällskvisten blev det grillat och några kalla hos familjen Persson.
Innan det bar av till Orsa på curising blev det liten husbilssemester till Sollerön, haha!

Så jäkla härlig familj... Hunden Sigge va så klart också med! :)

Väl framme i Orsa fick jag mig en riktig "once in a lifetime" upplevelse!
Jag fick nämligen gnussa röven i en cheva pickup på 500 häst, å jäklar säger jag bara.
Vilken jäkla bil!!! Ho, ho, ho. Vi burna så röken låg tät över byn hela kvällen :)

Denna snygging hade man ju int tacka nej till!


Mums....


Den lilla bilen... ;)

Hur som helst så va de en kung kväll med trevligt folk å massa fina bilar.
Nu laddar vi om för Classic Car Week!!!
//aGGG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0