HEJ OCH HÅ...

Idag är en såndär bra dag då jag fått mycke gjort.
Gick upp i tid för att skjutsa älsklings lillasyster till skolan.
Skola 08.00-10.30, byta om, hem, fixa ihop nån god lunch.
Plugga, skrev och skickade in totalt tre stycken skoluppgifter.
Åkte till Mekonomen och BDS för att beställa bildelar till Christian.
Ringde till praktikplatsen och fick informationen om måndag morgon.
Åkte till orsa och mockade, red Efstur och Laday samt utfodrade hästarna.
Hem, laga mat, äta, duscha, gosa med katten, damsuga och bädda rent i sängen.
NU ska jag gå och lägga mig nyduschad i en nybäddad säng i min nystädade stuga.
Skönt med sovmorgon imorgon! :)
//aGGG
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0