HO HOOO?

Jaa här va de ju dött som i graven!
Måste ju betyda att ja har vettigare saker för mig?
Njaa, men att jobba fem till fyra måndag-torsdag är faktiskt rätt drygt.
Men jag ska inte klaga, hur fint är det inte att vara ledig fredagar igen? Rätt gött faktiskt!
Hur som helst, är klar på fjället för denna gång så nu jobbar jag i Lima igen.
Håller på och timrar en stomme som faktiskt ska till Norgelandet.
Hoppashoppashoppas ja får följa på monteringen!
 
Vad har jag mer haft för mig sen sist då? Joo....
Har även hunnit vara i Göteborrrrrg en weekend med syrran.
Och besiktigat bilen, som gick igenom med nöd och neppe.
Shoppat lite kläder, firat allahjärtansdag, ridit, köpt saxofonen,
Skaffat akvarium utan fiskar, provkört älsklings nya skoter,
Skottat snö, kört fast på gården, firat vänner med bowling,
Gått ut på strand och konstaterat att det var helt värdelöst,
Börjat träna, kärringgympa x2, även kallat x-fit å vattengympa,
Eldat, diskat, dammsugit, kollat på farmen, ätit choklad,
Skaffat en ny telefon då min gamla gick och dog....
Jaa, ungefär nått såntdärdå!
Nu ska jag ta en ridtur och njuta av helgen.
Hejhej!
Förövrigt trivs jag rätt bra med min röda slinga och blomma i håret.
//aGGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0